Зошто македонските компании не го користат LinkedIn за B2B рекламирање и зошто не користат LinkedIn Ads?

Во современиот дигитален пејзаж, LinkedIn стана клучна алатка за бизнисите ширум светот, особено за B2B (бизнис кон бизнис) рекламирање. Меѓутоа, во Македонија, многу компании сеуште не го користат овој потенцијал. Ова се можните причини:

1. Недоволна информираност за потенцијалот на LinkedIn

Една од главните причини зошто македонските компании не користат LinkedIn за B2B рекламирање е недоволната информираност за платформата. Многу менаџери и маркетинг професионалци во Македонија не се запознаени со можностите што LinkedIn ги нуди за генерирање лидови и воспоставување бизнис контакти. Платформата е често перцепирана како мрежа за вработување или личен развој, но не и како моќен маркетинг канал за професионални услуги.

2. Високи трошоци за рекламирање на LinkedIn

LinkedIn Ads, иако е многу ефикасен за B2B таргетирање, има значително повисоки цени во споредба со други реклами на социјални мрежи, како Facebook или Instagram. Ова може да ги одврати македонските компании, особено помалите и средни претпријатија, кои немаат големи буџети за маркетинг. Тие често избираат поевтини канали за рекламирање, кои реално и не се идеални за нивната таргет-публика.

3. Недостиг на студии во пракса (Case Studies)

Македонските компании обично се потпираат на локални примери и туѓи искуства при донесување одлуки за маркетинг. Бидејќи нема многу познати успешни приказни за компании во Македонија кои постигнале значајни резултати со LinkedIn Ads, менаџерите можеби не се охрабрени да ја истражат оваа можност. Без видливи примери, многу бизниси се двоумат да инвестираат во нешто што не е докажано на локално ниво.

4. Недостаток на експертиза за рекламирање на LinkedIn

Управувањето со LinkedIn кампањи бара специфични вештини и познавање на платформата. Повеќето маркетинг агенции во Македонија се фокусираат на Facebook и Google реклами, што значи дека постои недостаток на експертиза за LinkedIn рекламирање. Компаниите се принудени или сами да го учат овој канал или да најдат специјализирани агенции од надвор, што предизвикува дополнителни трошоци.

5. Фокус на традиционални канали за B2B продажба

Многу македонски бизниси сеуште се потпираат на традиционални методи за B2B продажба, како што се директен контакт, препораки, или продажби преку конференции и настани. Овие компании можеби не гледаат потреба од дигитални B2B канали, бидејќи досегашниот модел функционира (дур не се појави поитра конкуренција).

6. Културолошки бариери

Културата на користење на социјалните медиуми за бизнис во Македонија не е толку развиена како во западните земји. Многу компании го гледаат LinkedIn како платформа која е релевантна за глобалниот пазар, но не и за локалниот. Оваа перцепција ги спречува да го искористат потенцијалот на LinkedIn дури и за меѓународни бизнис релации.

Тимот на Клевер Маркетинг гледа на LinkedIn како моќна алатка за B2B рекламирање, која македонските компании допрва треба да ја истражат и искористат. Иако трошоците за LinkedIn Ads можеби се повисоки, таргетирањето на правата публика ќе ја оправда оваа инвестиција. 

Clever.mk е тука за да ви помогне да го искористите максимално потенцијалот на LinkedIn за вашиот бизнис. Без разлика дали сакате да научите како да се брендирате на платформата, да привлечете нови клиенти, или да управувате со напредни LinkedIn Ads стратегии, нашиот тим ќе ве води низ секој чекор.

Интересно? Прочитај повеќе за дигиталниот маркетинг тука.

Call Now Button