Програматско ABM + Управување со LinkedIn реклами за ATOS Digital Solutions
Дефиниција: Услуги за cloud инфраструктура, решенија за безбедна дигитална инфраструктура (од Edge до дата центар до облак)
Маркетинг улога: Маркетинг менаџмент за B2B (преку ABM агенција “Accountinsight UK”)
Времетраење на кампањата: 23 месеци
Целна публика: B2B носители на одлуки во регионот EMEA
Применети маркетинг стратегии
Маркетинг заснован на сметки (ABM):
- Програматски рекламни кампањи
- LinkedIn реклами за генерирање потенцијални клиенти и ретаргетирање
Управување со буџет:
Просечен месечен медиумски трошок: $8,000 – $9,000
Клучни резултати од перформансите:
- Генерирани лидови: 350+
- Приход од продажба: $600K+ (вкупно)
- Поврат на инвестиција од реклами (ROAS): 300%+ просек
Период на анализа на податоци: 2 години